söndag 29 januari 2012

Ny kurs!

Hejsan!
Har haft en bra helg i Skövde med vinkvällar och simning. Jag simmade idag 1050 meter. inte skitbra, men helt okej för att vara första gången på över två år jag simmar motionssim, och så trött man var sen! Gött vare dock! Det ska vi göra oftare, jag och R.

Ny kurs har börjat i skolan och den känns redan krävande. Inte nog med att man inte hinner få böckerna i tid alls, vi har seminarieuppgifter, papers och andra skrivuppgfter som ska förbereda oss på den riktiga verkligheten om tio veckor. - Exjobb/C-uppsats!!!
Blir säkert bra när det är klart.. men just nu känns det mastigt!

På torsdag åker förresten jag och 13 pers, varav R, båda bröder och maja är med, till Sälen för att åka skidor och ha det gott!!
Hoppas det blir en härlig resa med mycket skoj!

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp imorn och sitta och läsa engelska vetenskapliga svåra texter för att sedan skriva om vad vi läst. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar