söndag 25 mars 2012

Vår

Då sitter man här och pluggar framför datorn en söndagseftermiddag, solen skiner utanför fönstret, grannen försöker sig på att sjunga eller vad det nu är han gör.. Robin är iaf iväg och handlar mat till vår porterstek som det blir idag. Tur det är söndag så man kan laga en måltid som trots allt kallas söndagsstek. Vi har stora problem med att komma på måltider att laga varje dag, det är ett pussel! Vi behöver alla bra lättlagade billiga tips man kan få. Robin äter inte något från havet, kassler, helst inte falukorv, jag äter inte så värst mycket asiatisk mat. Några tips?! Allt är välkommet! Gärna med recept inkluderat!

Snart börjar C-projektet och jag ser faktiskt fram emot det! Jag och Jonna har fått tag på ett riktigt skojigt projekt! Vi kommer spendera en massa tid uppe på KaU så man får sitta utanför glasväggen njutandes av en glass, kaffe och den underbara vårsolen ett sista år.

I fredags var förresten jag, Robin, Maja och Simon iväg till sydspetsen på Hammarö, därifrån ser man rakt ut mot vänern! Det var väldigt vackert för det var helt vindstilla för en gångs skull, solen sken och vädret var varmt. Jag och Robin testade till och med fiskespäna för första gången i år. Inge napp så klart, men gött att få kasta lite spö!


Nej kanske får ta å återuppta min koncentration till plugget ett tag till..

Hajj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar