torsdag 15 december 2011

Älskade Mammi å pappi

Inatt drömde jag om mamma, det gjorde jag i helgen också. Men i helgen drömde jag att hon helt plötsligt fått en typ stroke och knappt kunde prata eller röra sig längre. Det var en riktigt hemsk dröm. Men samtidigt var det lite av ett uppvaknande. Tänk om något liknande skulle hända mina föräldrar och jag bara tar det för givet att dom alltid ska vara som dom är nu! Älskar verkligen mamma å pappa och mina bröder såklart! Och jag ska verkligen ta bättre vara på tiden man har med sina nära å kära. Inatt drömde jag att mamma blev utslängd från ett cafe-"ish" när hon väntade på mig. Eftersom hon inte hade beställt eller köpt någon mat tyckte föreståndaren att hon tog upp plats så han lyfte upp henne och slängde ut henne på gatan. Då slog hon i huvudet i ett brödställ som stod där, och jag var ännu en gång inte tillgänglig..
Varför drömmer jag sånt här? Är det för att jag känner mig så upptagen att vi aldrig har tid å prata eller vad kan de bero på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar