måndag 19 december 2011

Helgen som var! =)

Har haft en mycket bra helg i Skövde hos mitt hjärta! Det är så mysigt när vi pratar om framtiden och letar lägenheter ihop!
Under lördagen gick vi ut på kåren också. Där blev vi helt överraskade av en person jag inte sett på ett halvår! Patrik Svensson! Vi gick i samma klass första året på MKV.
Det var ett mycket härligt och kärt återseende och vi tillbringade kvällen i varandras sällskap alla tre!
Igår åkte jag hem och såg att snön inte hade nåt karlstad igår. Dock när jag vaknade upp idag var det vitt på marken. Härligt! Nu kanske man äntligen kan börja få lite mer julkänslor! Robin kommer på onsdag! Längtar! Sedan åker jag hem på fredag till min älskade familj. Tänk den julen när Robin kan fira jul med min familj också! Vilken fullständig superlycka det vore!
Det är allt bra nära superlycka att fira jul med hela friska familjen med såklart. Men man vill ju alltid ha med sig sitt hjärta!

Nä nu ska jag tillbaka till mitt CV-skapande! Nåt måste man ju ha å göra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar